målfest

HKH Kronprins Haakon driblet, Fjørtoft håpet – Vivil IL vant i ellevill målfest på Skaugum.

– Håp er en dårlig strategi! Det var Jan Åge Fjørtofts kontante oppsummering av Skaugumlagets innsats, til nettavisa Langsveien.no, etter den elleville målfesten på grusbanen i bakgården til kronprinsfamilien på Skaugum. Kampen endte til slutt 13–12 til Vivil etter hele 25 scoringer. Se og hør Fjørtofts kommentar i videoen under. Takk til EMB Maskin i Røn, Byggmester Ranheim og Beitostølen Helsesportsenter for annonsestøtte til artikkel og video. Artikkelen fortsetter under